28 maja 2025 o godz. 13:00 w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Wolsztynie, odbędzie się XV Sesja Rady Miejskiej.
Transmisja z obrad prowadzona bedzie na żywo na platformie eSesja.tv
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Stwierdzenie kworum.
3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
4. Porządek obrad.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
6. Raport o stanie Gminy za 2024 rok.
a) wystąpienie Burmistrza Wolsztyna,
b) debata,
c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Wolsztyna wotum zaufania.
7. Procedura udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolsztyna:
a) omówienie sprawozdania Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu gminy za 2024 rok, sprawozdania finansowego oraz informacji o stanie mienia,
b) wysłuchanie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie o sprawozdaniu Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu za 2024 rok,
c) wysłuchanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Wolsztyn za 2024 rok,
d) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolsztyna za 2024 rok,
e) wysłuchanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie w sprawie absolutorium dla Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu Gminy Wolsztyn za 2024 rok,
f) opinie komisji branżowych i dyskusja nad wykonaniem budżetu,
g) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok,
h) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z wykonania budżetu za 2024 rok.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IX/85/2024 Rady Miejskiej w Wolsztynie z dnia 27 listopada 2024 roku w sprawie przyjęcia "Strategii zrównoważonej mobilności miejskiej dla miasta i gminy Wolsztyn".
9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (ul. Podgórna, m. Nowa Dąbrowa).
10. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
11. Interpelacje i zapytania radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie obrad.